345.00 лвЦената е за един участник. Включва удостоверение (сертификат), кафе-паузи, учебни пособия и помощни учебно-методически материали. Цената не включва ДДС. |
|
Български език
|
Кое е най-важното, за да управляваш ефективно една организация? Някои казват хората, други клиентите, а защо не процесите или печалбата или качеството?
Бизнесът е система от противоречащи си сили, която днес наричаме „Бизнес модел“. Тя трябва да е структурирана и балансирана така, че организацията да съществува и да се развива. Бизнес моделът е начин на мислене за организацията като цяло.
В това обучение, ще ви покажем как да определите елементите на бизнес модела. Ще представим три инструмента, с помощта на които да погледнете от различни перспективи, за да създаване и развитие на ефективен бизнес модел.
Основни теми на обучението
КАПИТАЛ ИЛИ РЕСУРСИ?
- Съвременни предизвикателства на пазара на труда и взаимоотношенията служител – работодател.
- Дъглас Макгрегър – „Х,Y и Z” взаимоотношения
- Хората са част от цялото, елемент на „Бизнес модела“
СЪЗДАВАНЕ НА ЗДРАВИ ОСНОВИ - ИНЖЕНЕРИНГ
- Основна цел на управлението на „човешките ресурси“
- Проектиране на ефективна структура
ЕФЕКТИВНИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ
- Анализ на нуждите, дефиниране на групи професии
- Създаване на профил на компетенциите
- Анализ на съответствието
- Постигане на ангажираност на служителите
- Значение и ефективност на оценката
- Планиране на развитието
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ
- Бъдете наясно с вашата възможност да привличате качествени хора
- Създаване на среда, която привлича
Профил на участниците
- Генерални мениджъри;
- СЕО;
- HR мениджъри.
Защо да изберете това обучение?
![]() |
Ще разберете какво е отношението на генералния мениджър към човешките ресурси |
![]() |
Ще се научите да постигате съответствие |
![]() |
Ще осъзнаете каква е важността на създаване на ефективна структура по персонала |
![]() |
Ще оцените важността от развитието на хората |
![]() |
Ще можете да дефинирате собствените си нужди |
![]() |
Ще научите как да привличане на успешни хора |
Иновативни и утвърдени методи на преподаване
Обучението протича под формата на мултимедийна презентация, има практическа насоченост и посволява разискване на казуси от вашата практика.
![]() |
След обучението ще получите
|
Детайли за обучението
Чавдар Русков
![]() |
Чавдар Русков„Strategy & General Management” специалист. CMC, сертифициран мениджмънт консултант към „Международния съвет на института по мениджмънт консултиране“, ICMCI Сертифициран коуч, към „Международната коучинг федерация, ICF Основател на „Бизнес модел дизайн“. Член на БАУКО (Българската асоциация на управленските консултантски организации) Основен трудов стаж като предприемач от който повече от 15 години в консултантския бизнес, с корпоративен опит в областта на бизнес логистиката в Кока Кола и други компании. |
Обучението се провежда присъствено в София или онлайн под формата на конферентен разговор. Изисква се да имате добра интернет връзка и микрофон (за да задавате въпросите си). По време на обучението ще виждате споделен екран на водещия с презентация в реално време с разяснения и примери по съдържанието. Ще имате възможност да задавате въпроси и да участвате в решаване на казуси..
Цената е за един участник в един модул. Включва удостоверение (сертификат), кафе-паузи, учебни пособия и помощни учебно-методически материали. Цената не включва ДДС.
Отстъпки:
◾ 5% за ранно записване до 30 дни преди началото на обучението;
◾ 10% за двама и повече участници от една организация;
◾ 20% за редовни клиенти и за членове на Лийн клубoвете към „Алфа Куолити“.