
Иновационен маркетинг и развитие на продукта
Обучението по Иновационен маркетинг и развитие на продукта представя принципите, добрите практики и тенденциите в иновационния маркетинг, в продуктовия развой и в управлението на проекти за разработване и усвояване на нови продукти, обновяване на продукти и развитие на продуктови гами
АУДИТОРИЯ
Собственици. Управители. Развойни мениджъри. Мениджъри на проектни екипи. Ръководители на експертни съвети. Маркетингови мениджъри и маркетолози. Проектанти, конструктори, технолози, изпитатели и друг развоен персонал
ТЕМАТИКА
- пазарен дял и влияние на качествотo;
- етапи на жизнения цикъл на продуктите;
- многообразни измерения на качеството;
- модерни тенденции при разработването;
- изкуствени средства, насочени към пазара;
- задачи и извори на иновационния маркетинг;
- оценка на пазарно-продуктовия профил;
- управление на иновационни проекти;
- организация на иновационния маркетинг;
- документиране на системата за управление.
МЕТОД НА РАБОТА
Лекционни презентации, подкрепени с анализи на реални чуждестранни и български примери. Дискусии по учебните теми и по проблеми, повдигнати от участниците
ФОРМА НА ПРОВЕЖДАНЕ
- Персонално
- Публично
- Фирмено
РАБОТЕН ЕЗИК
Български
УДОСТОВЕРЕНИЕ
Алфа Куолити издава удостоверения за успешно участие в обученията по отделните теми
Информация за следващи дати за публично обучение може да получите в работни дни от 10.00 до 17.00 ч., на тел.: 02-8624903 | 02-8687531 | 0882 606 008 или ни пишете на e-mail: office@alphaquality.org