Кандидатстване за грантове за малкия бизнес

Процедура на подбор на проекти „Подкрепа на микро и малки предприятия за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19“
Публично обучение
22 Май 2020
- Онлайн

цена

124.00 лв

Цената е за един участник в еднодневно обучение. Включва удостоверение (сертификат), учебни пособия и помощни учебно-методически материали. Цената не включва ДДС.

vodesht

д-р Петър Петров

ezik

Български/Английски език

Управляващият орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 (УО на ОПИК) обяви изискванията към кандидатите за участие в процедура за подбор на проекти „Подкрепа на микро- и малки предприятия за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19“. Кандидатстването ще се извършва изцяло електронно чрез системата ИСУН 2020 при максимално облекчена административна процедура. 

Създадохме този кратък информационен курс, за да помогнем в подготовката за кандидатстване и да изясните всички въпроси свързани с програмата:

  • условията за участие;
  • срокове;
  • критерии за оценка;
  • други условия, отнасящи се до проекта.

Всички микро и малки предприятия ще имат възможност да кандидатстват за отпускане на безвъзмездна финансова помощ. Общата сума на  безвъзмездната финансова помощ е 173 милиона лева и обхваща всички сектори на българската икономика (с изключение на тези, които се подкрепят от Програмата за Развитие на Селските Райони).

Основни теми на обучението

Тема 1. Условия за кандидатстване със заявления за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020:

  • Общ, минимален и максимален размер на безвъзмездната финансова помощ
  • Допустими кандидати, разходи и дейности
  • Критерии за недопустимост на кандидатите
  • Условия за допустимост на разходите
  • Срокове за изпълнимост на проекта
  • Оценка на  административното съответствие и допустимостта

Тема 2. Документи, които се подават на етап кандидатстване

Тема 3. Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедурата

  • Конкретизация на условията за изпълнение на проекта
  • Условия за плащане
  • Описание на Проекта
  • Общи условия към финансираните по Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 административни договори за безвъзмездна финансова помощ
  • Други условия, отнасящи се до проекта
  • Информация за безвъзмездната финансова помощ
  • Възстановяване на държавна помощ

Профил на участниците   

  • собственици на бизнес;
  • директори, финансови, икономически и търговски директори
  • мениджъри на всички административни нива;
  • ръководители на финансово-счетоводни отдели, счетоводители, както и счетоводители на индивидуална практика;
  • както и всички лица, които са ангажирани или се специализират в подготовката на документация за кандидатстване по проекти и програми   

Защо да изберете това обучение?                              

check

ще научите какви са основните акценти на процедурата за подбор на проекти „Подкрепа на микро- и малки предприятия за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19“

check

ще дадем повече разяснения за попълване на формуляра за кандидатстване 

check

кои кандидати са допустими да участват по програмата

check за да можете сами да се подготвите за кандидатстване
check

какви документи е необходимо да подготвите

            
check за да изясните всички въпроси, които имате по процедурата

​​​​​​Иновативни и утвърдени методи на преподаване

  • онлайн обучение, равняващо се на четири (4) присъствени астрономически часа;
  • презентация, електронни материали, достъп до специализираната класна стая на обучението в Google classroom, достъп до Skype линията на обучението;
  • възможност за допълнителни консултации и сътрудничество с лектора
certificate

 След обучението ще получите

  • персонално удостоверение за участие в обучението  
  • учебни материали

Детайли за обучението

Онлайн
22 Май
Кандидатстване за грантове за малкия бизнес
Лектор

Петър Петров

dr. Petar Ptrov

Петър Петров е консултант по финансов анализ – както на фирми, работещи в областта на реалния сектор, така и на финансови институции и организации с нестопанска цел. Автор на книгите „Практически анализ на финансовите отчети – концепция и примери“, „Счетоводство и финанси за нефинансови мениджъри“, „Наръчник: Счетоводство и финанси за мениджъри“, „Наръчник: Ефективно взаимодействие управител – счетоводител“, както и на над 200 публикации в специализирани и периодични издания по тематики, свързани с прогнозирането на финансови затруднения, анализа на финансовите отчети, счетоводството и кредитния анализ. Автор на научни разработки в областта на ликвидността на нефинансовите предприятия на отраслово ниво, представени на международни научни конференции в страната и в чужбина. От 2018 година е докторант на самостоятелна подготовка към Технически университет – София с докторантура на тема „Усъвършенстване на инструментариума на ликвидността в нефинансовите предприятия (на база на изследване на първичния автомобилен пазар в Република България)“.

Консултира както малки и средни български и чуждестранни фирми, така и мултинационални компании, опериращи в над 165 държави в света. Участвал е в преговори на държавно ниво като водещ консултант.

От 2005 г. е автор и водещ на фирмени обучения, динамични тренинги и семинари, свързани с тематиката на анализа на финансовите отчети, манипулациите и фалшификациите на финансовите отчети, разработването на успешни бизнес планове, бизнес преговори, успешните презентации. Лектор на Германо-Българска индустриално-търговска камара, Гьоте-Институт България, Международен банков институт, както и други институции.

 

Цена
124 лв / 63.4€
Място на провеждане
Онлайн
Продължителност
oт 09:00 до 13:30 часа, регистрация от 08:30 часа

Цената е за един участник в публично обучение. Включва удостоверение (сертификат), кафе-паузи, учебни пособия и помощни учебно-методически материали. Цената не включва ДДС.

Обучението се провежда онлайн под формата на конферентен разговор. Изисква се да имате добра интернет връзка и микрофон (за да задавате въпросите си). По време на обучението ще виждате споделен екран на водещия с презентация в реално време с разяснения и примери по съдържанието. Ще имате възможност да задавате въпроси и да участвате в решаване на казуси.

Отстъпки: 

◾  5% за ранно записване до 30 дни преди началото на обучението;

◾ 10% за двама и повече участници от една организация;

◾ 20% за редовни клиенти и за членове на Лийн клубoвете към „Алфа Куолити“

Плащане по банков път: IBAN: BG05UBBS80021056777920; BIC: UBBSBGSF

Нощувки: За сметка на клиента. Като курсисти на Алфа Куолити имате право на отстъпка в х-л Легенди за гр. София