БИЗНЕС ЕТИКЕТ И ПРОТКОЛ

Много хора, когато се озоват на обществено място са несигурни в себе си, „вцепеняват” се, губят концентрацията си и са по-малко ефективни, дори понякога блокират. Това може да бъде катастрофално в бизнеса, където пропуснатата възможност се превръща в изгубена възможност

Добрите контакти са едно от най-ценните неща в бизнеса, ето защо е важно да знаем

  • Как да използваме по най-добрия начин, всички възможности?
  • Как да създадем нови контакти?
  • Kак да оставим най-доброто впечатление?

В продължение на курса ще научим

 Как се представим сами по най-добрия начин в неформална среда 

 

  Да прилагаме в изискан синхрон техниките на невербалното общуване  

 

  Да бъдем ефективни в представянето си и бързо да печелим доверие  

 

  Да имаме ясен план и цел, които да постигнем във всяка отдала ни се неформана възможност

 

Изобщо, как самото ни появяване да работи за нас!


Водещ e Жана Петрова, Старши консултант в Алфа Куолити, има опит като управител сектор “Хранене" в резиденция “Бояна”, външен експерт към ДАТ по категоризиране на туристически обекти, консултант по системи за управление в хотелиерството и туризма, водещ одитор на системи за качество и безопасност на храните.

Семинарът е интерактивен. Първата част от обучението е теоретично запознаване с основни правила и порядки, а втората е по метода “учене чрез преживяване”. Темите, които ще се разглеждат, са фокусирани върху най-важните стратегии за успешен бизнес.

След обучението ще знаем повече за:

 

  добрите маниери, когато сме на маса; 

 

  задълженията на гостите и домакините;  

 

  плановете за подредба на домакини и гости при официални срещи;  

 

  преговорите, конференциите, деловите обеди и вечери;

 

  какво може и какво не по време на бизнес обяд или вечеря.

Да не забравяме, че имаме само един шанс да създадем добро първо впечатление!

ПРОГРАМА НА ОБУЧЕНИЕТО

09:30 - 10:00

Регистрация

10:00 - 11:30

Какво е етикет? Най-често допускани грешки. Неотразими първи впечатления. Как самото ни появяване да работи за нас. Код на облеклото

Езикът на тялото (значение на жестовете; силата на погледа; гафове). Бизнес извън офиса (делови срещи извън служебна обстановка)

11:30 - 11:45

Кафе пауза

11:45 – 12:45

Вежливите обноски в офиса - владеене на „дребните” подробности. Как да усъвършенствате уменията си за общуване. Можем ли да говорим правилно по телефона?

Основни правила при влизане в ресторант, подредба на хората, основни маниери на масата. Среща с познати в ресторанта – как да реагираме

12:45 – 13:00

Обедна почивка

13:00 – 14:00

Планиране на обяда, сполучливо организиране на делови обяд/ вечеря.Маневри в океана на приборите. Разотиване – един тържествен финал. Тостове. Отново на трапезата – налага се да оцелеем

Общи правила при правене на подаръци. Избор, поднасяне, пожелания, поздравления

14:00 – 15:45

Практическа част - Стимулиране на бизнес обяд в реална среда

Прилагане на метода “учене чрез преживяване”. Под формата на ролеви игри и специално организиран официален обяд ще се запознаем с правилата на поведение в неформална среда

16:00- 17:00

Заключителна дискусия
175 лв / 89.48€
theme_price_disclaimer

Запитване за сертификация

View your previous submissions
Изберете теми

Запитване за фирмено обучение

Виж още подобни обучения