БИЗНЕС ЕТИКЕТ И ПРОТКОЛ
Много хора, когато се озоват на обществено място са несигурни в себе си, „вцепеняват” се, губят концентрацията си и са по-малко ефективни, дори понякога блокират. Това може да бъде катастрофално в бизнеса, където пропуснатата възможност се превръща в изгубена възможност
Добрите контакти са едно от най-ценните неща в бизнеса, ето защо е важно да знаем
- Как да използваме по най-добрия начин, всички възможности?
- Как да създадем нови контакти?
- Kак да оставим най-доброто впечатление?
В продължение на курса ще научим
Как се представим сами по най-добрия начин в неформална среда
Да прилагаме в изискан синхрон техниките на невербалното общуване
Да бъдем ефективни в представянето си и бързо да печелим доверие
Да имаме ясен план и цел, които да постигнем във всяка отдала ни се неформана възможност
Изобщо, как самото ни появяване да работи за нас!
Водещ e Жана Петрова, Старши консултант в Алфа Куолити, има опит като управител сектор “Хранене" в резиденция “Бояна”, външен експерт към ДАТ по категоризиране на туристически обекти, консултант по системи за управление в хотелиерството и туризма, водещ одитор на системи за качество и безопасност на храните.
Семинарът е интерактивен. Първата част от обучението е теоретично запознаване с основни правила и порядки, а втората е по метода “учене чрез преживяване”. Темите, които ще се разглеждат, са фокусирани върху най-важните стратегии за успешен бизнес.
След обучението ще знаем повече за:
добрите маниери, когато сме на маса;
задълженията на гостите и домакините;
плановете за подредба на домакини и гости при официални срещи;
преговорите, конференциите, деловите обеди и вечери;
какво може и какво не по време на бизнес обяд или вечеря.
Да не забравяме, че имаме само един шанс да създадем добро първо впечатление!
ПРОГРАМА НА ОБУЧЕНИЕТО
09:30 - 10:00 |
Регистрация |
10:00 - 11:30 |
Какво е етикет? Най-често допускани грешки. Неотразими първи впечатления. Как самото ни появяване да работи за нас. Код на облеклото Езикът на тялото (значение на жестовете; силата на погледа; гафове). Бизнес извън офиса (делови срещи извън служебна обстановка) |
11:30 - 11:45 |
Кафе пауза |
11:45 – 12:45 |
Вежливите обноски в офиса - владеене на „дребните” подробности. Как да усъвършенствате уменията си за общуване. Можем ли да говорим правилно по телефона? Основни правила при влизане в ресторант, подредба на хората, основни маниери на масата. Среща с познати в ресторанта – как да реагираме |
12:45 – 13:00 |
Обедна почивка |
13:00 – 14:00 |
Планиране на обяда, сполучливо организиране на делови обяд/ вечеря.Маневри в океана на приборите. Разотиване – един тържествен финал. Тостове. Отново на трапезата – налага се да оцелеем Общи правила при правене на подаръци. Избор, поднасяне, пожелания, поздравления |
14:00 – 15:45 |
Практическа част - Стимулиране на бизнес обяд в реална среда Прилагане на метода “учене чрез преживяване”. Под формата на ролеви игри и специално организиран официален обяд ще се запознаем с правилата на поведение в неформална среда |
16:00- 17:00 |
Заключителна дискусия |