ITIL Foundation курс е първата стъпка от ITIL сертифицирането. ITIL стандартизира най-добрите практики за управление и оптимизация на ИТ процеси. Наскоро ITIL се трансформира от процесно ориентирана към описваща жизнения цикъл на услугите методология. Курсът се фокусира върху ключовите елементи, концепциите и терминологиите свързани с ITIL управлението на услуги.
СЪДЪРЖАНИЕ НА КУРСА
- методология за управление на ИТ услуги, ключови елементи, концепции и ITIL процеси
- общо разбиране в целта и мащаба на Service Strategy
, , Service Transition, Service Operations, и Continual Service Improvement - прилагане на ITIL инструменти, техники и концепции за подобрение на ефикасността и ефективността в промените на бизнеса
- прилагане на основни принципи и автоматизирани задачи, за подобрение в ефикасността на ITIL процесите
- оптимизация на разходите чрез използване на специфични процеси
ЗА КОГО Е ТОЗИ КУРС
ITIL Foundations е подходящ за всеки работещ в областта на ИТ, който иска да придобие повече знания за най-добрите практики в управлението на ИТ процеси
ИЗПИТ
Изпитът съдържа 40 затворени въпроси за 60 мин. За да преминете успешно курса, трябва да покриете 65% от въпросите. Успешните кандидати се награждават с 2 кредита към необходимите за придобиване на квалификация ITIL® Expert.
ПРЕДВАРИТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ
Няма задължителни изисквания за посещение на този курс. Препоръчително е да имате работен опит в управлението на ИТ процеси.
ФОРМА НА ПРОВЕЖДАНЕ
- Публично
- Фирмено
РАБОТЕН ЕЗИК
- Английски
Информация за следващи дати за публично обучение може да получите в работни дни от 10.00 до 17.00 ч., на тел.: 02-8624903 | 02-8687531 | 0882 606 008 или ни пишете на e-mail: office@alphaquality.org
Детайли за обучението
Член на преподавателския екип на Алфа Куолити
Инж. Бистра Димитрова, инж. Виолета Найденова, инж. Жана Петрова, инж. Яна Григорова, доц. Анастас Кехайов, инж. Бончо Антонов, инж. Камен Кънев
Краен срок за записване: 15 февруари 2018 г.